Imagem de Fundo
página inicialt

T.I.

My Life, Your Entertainment

  add
  ouvir
Hey, hey
Hey what's happenin' e'erybody
I hope they get my good side
You know I gotta look good when I walk out the house
You know I know the camera's following
I know they taking pictures, right Drama
Ay man, you watch it I live it, you dig that
Y'all sit back relax get some popcorn man
I'm gonna make it a good show, you dig that
This goin' make a hell of a movie huh

My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
I walk they follow (ay)
I talk they holla (ay)
Just here for your amusement
My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
You waitin' for me to lose it
I guess I'm just here for your amusement

The price of fame I think I paid, want my change I done gave
E'erything in my possession for my seconds on the stage
For my name up in lights and multi-million record sales
I done gave up my life, can't get a moment to myself
When alone I ask myself, is it worth it? I ain't perfect
Neither is anybody else, but I think my kids deserve
To be with Daddy out in public without all the interruptions
When the lies and gossip's published I'm the topic of discussion
And I stay in trouble just to show these suckers I ain't lost it
And I'd do it all again that's the funny thing about it
I ain't playing, boy I'm 'bout it
Will I change, boy I doubt it
I done been a lot of things, I ain't never been a coward
See the paparazzi crowded all around me now
Same niggas who was dissin' want a pound like I'm C now
Showered with support from my adoring fans
They hear T.I.'s arrested they're like here we go again

My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
I walk they follow (ay)
I talk they holla (ay)
Just here for your amusement
My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
You waitin' for me to lose it
I guess I'm just here for your amusement

You've seen it all before, guys know how the story goes
It's like 2Pac never died, sit back, enjoy the show
You see the shit that scares you senseless, I done lived through it
Knew the risks and the consequences and I still do it
And then I'm so fresh, them niggas mildew it
Not just a actor by profession, pimp, I live movies
That's why they whisper when they see me, point and stare at me
'Cause they just wanna live through me vicariously
Fashion weekend, Paris week, party like a rockstar
Get blown by a top model 'til she catch lockjaw
Got the dough you get a year, stashed in my sock drawer
Showed you the troubles and the struggles of an outlaw
Top dog would not fall, I am not y'all
Couple pages out the calendar and I'm out y'all
Kid listen, pay attention, you don't wanna be me
It's safer to watch it on T.V.

My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
I walk they follow (ay)
I talk they holla (ay)
Just here for your amusement
My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
You waitin' for me to lose it
I guess I'm just here for your amusement

See I don't think it would even matter (to me)
Woking a nine to (five) would it be better
I mean be honest, would you care to gossip about me
Not likely
I guess that's just the way that it goes (the way that it goes)
('Cause I know) See I can be somewhere out keeping it cool
(And get told) Almost anything instead of the truth
Y'all know more than I do, it's breaking news to me too
Easy killer y'all know that ain't how I move (ooh)
He said and she said (what) I did what, with they (who)
No not me I said (not me) she gave me no head (ooh)
Won't get me again (hey) I pleaded the fifth (hey)
I know better than to ever talk during the film...
In' and flashing lights can blind your eyesight
To when you can't see what's wrong from right
Well shorty 'til you walk a mile in my shoes
And understand this is who I am
Usher I completely concur
Life can be such a blur, obviously we prefer
Our privacy but instead we endure
Yes sir, don't expect nothin' less of me
'Cause this goin' probably be this way until the death of me
But for the hustle and the lady on my arm now
Plus all my kids and my mom's I'm a calm down
And yo, we doin' just fine, and the time's just flyin'
Live one headline at a time

My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
I walk they follow (ay)
I talk they holla (ay)
Just here for your amusement
My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
You waitin' for me to lose it
I guess I'm just here for your amusement

anonimo

Reportar Letra Repetida | Corrigir? Letra enviada por anonimo em 12/12/2008

Envie sua tradução!Traduzida para Português por ninguém

Envie sua tradução!Traduzida para o Espanhol por ninguém

 Reportar letra repetida Corrigir letra errada

140 caracteresO que você acha dessa música?

 

 

Músicas de T.I.

Ordenar por: mais acessadasordem alfabética

1 No Mediocre (feat. Iggy Azalea) add ouvir

2 Wit Me (feat. Lil Wayne) add ouvir

3 All Night add ouvir

4 Bother Me add ouvir

5 Ya Hear Me add ouvir

6 Leaving With Me add ouvir

7 The Way You Want It add ouvir

8 Like I do add ouvir

9 Its All Real add ouvir

10 Gimme More Remix add ouvir

11 Your The Best add ouvir

12 Welcome Back To The Trap add ouvir

13 Kings On Set add ouvir

14 I'm Back add ouvir

15 do U Really Want Me add ouvir

16 Get That Money add ouvir

17 Obama _ Whatever I Like add ouvir

18 Raw add ouvir

19 Show It To Me add ouvir

20 Country Ass Nigga add ouvir

21 Cash Flow (feat. Eve) add ouvir

22 Amazing add ouvir

23 Big Picture add ouvir

24 All She Wrote add ouvir

25 Welcome To The World add ouvir

26 Dying In Your Arms add ouvir

27 Castle Walls add ouvir

28 Mr. Kodak add ouvir

29 Poppin Bottles add ouvir

30 Pac's Life add ouvir

31 Touchdown add ouvir

32 Just Like Me add ouvir

33 Soldier add ouvir

34 Slide Show add ouvir

35 For Real add ouvir

36 Got Your Back add ouvir

37 do U Potna add ouvir

38 Wish You Would add ouvir

39 Come Ove add ouvir

40 2 Glock 9's add ouvir

41 Hell Of a Life add ouvir

42 You Know What It Is (feat. Wyclef Jean) add ouvir

43 56 Bars add ouvir

44 99 Problemz (but Lil' Flip Ain't One) add ouvir

45 Kings On Set (feat. B.g.) add ouvir

46 Dead And Gone Feat. Justin Timberlake add ouvir

47 Day Dreaming add ouvir

48 On Top Of The World add ouvir

49 Like I do (ft. The Dream) add ouvir

50 Propane add ouvir

51 Remember Me add ouvir

52 Dead And Gone add ouvir

53 You Know What It Is add ouvir

54 At It All Night add ouvir

55 Down Like That add ouvir

56 Shit Popped Off add ouvir

57 Feeling You add ouvir

58 It's All G add ouvir

59 Crown Me add ouvir

60 Live My Life Alone add ouvir

61 I'm a King add ouvir

62 Here We Go Again add ouvir

63 Drug Related add ouvir

64 Yeah Ya Know (takers) add ouvir

65 Warrior's Theme add ouvir

66 Let Em' Talk add ouvir

67 Front Back (feat. U.g.k.) add ouvir

68 Hero add ouvir

69 Watch What You Say To Me add ouvir

70 Live Your Life (feat. Rihanna) add ouvir

71 Pledge Allegiance To The Swag (feat. Ric... add ouvir

72 I Do The Most add ouvir

73 Big Things Poppin (Clean Version) add ouvir

74 Wild Side add ouvir

75 Wonderful Life add ouvir

76 Poppin' Bottles (feat. Drake) add ouvir

77 Sorry (feat. Andre 3000) add ouvir

78 Freak Though Ft. Pharrell add ouvir

79 You Ain't Missing Nothing add ouvir

80 Beautiful Lies add ouvir

81 Fuck It add ouvir

82 I Can't Help It (feat. Rocko) add ouvir

83 Wildside (feat. ASAP Rocky) add ouvir

84 Hello (feat. Cee Lo Green) add ouvir

85 Fightin Words add ouvir

86 Can You Learn (feat. R. Kelly) add ouvir

87 Memories Back Then (feat. Kendrick Lamar... add ouvir

88 Cruisin' add ouvir

89 G Season (feat. Meek Mill) add ouvir

90 I Need War add ouvir

91 Mind On Money add ouvir

92 Don't Tell 'Em (Remix) add ouvir

93 New National Anthem add ouvir

94 Hot Nigga add ouvir

95 Stay add ouvir

96 About The Money (feat. Young Thug) add ouvir

97 T.I. Big Shit Poppin' (Do It) Remix add ouvir

98 Can You Learn add ouvir

99 The Introduction add ouvir

100 Ball add ouvir

101 Check This Dig That add ouvir

102 Hello add ouvir

103 Addresses add ouvir

104 Guns And Roses add ouvir

105 Get Back Up add ouvir

106 Wonderful Life (feat. Akon) add ouvir

107 Gimme More (ft. Britney Spears) add ouvir

108 Friday Night add ouvir

109 Yeah Ya Know [TAKERS] add ouvir

110 My Love (Feat. Justin Timberlake) add ouvir

111 I'm Flexin' (feat. Big K.r.i.t.) add ouvir

112 Beautiful Lies (feat. Drake) add ouvir

113 Harry Potter add ouvir

114 Hello (feat. Governor) add ouvir

115 Strip (feat. Young Dro and Trey Songz) add ouvir

116 Im A King (feat. The Game) add ouvir

117 Hustlin (feat. Governor) add ouvir

118 Like That add ouvir

119 So Close add ouvir

120 Goodlife (feat. Common, Pharrell) add ouvir

121 Everything on Me add ouvir

122 Pyro add ouvir

123 Big Things Poppin' [Do It] add ouvir

124 Porn Star add ouvir

125 Hallelujah add ouvir

126 Guns And Roses (feat. Pink) add ouvir

127 That's All She Wrote add ouvir

128 Who Want Some add ouvir

129 Trap Back Jumpin' add ouvir

130 Freak Though add ouvir

131 Memories Back Then add ouvir

132 Wit Me add ouvir

133 Pretty Toes (Nelly ft. T.I. and Jazze Ph... add ouvir

134 Thats All She Wrote (feat. Eminem) add ouvir

135 The Hottest (feat. Mac Boney) add ouvir

136 Hot Wheels (feat. Travis Porter & Young ... add ouvir

137 Abyss add ouvir

138 We Takin' Over (feat. Akon, Rick Ross, F... add ouvir

139 Here Ye, Hear Ye add ouvir

140 Yeah add ouvir

141 Look What I Got add ouvir

142 I Still Love You add ouvir

143 I Know You Miss Me add ouvir

144 I Can't Quit add ouvir

145 I Can't Be Your Man add ouvir

146 Hurt add ouvir

147 Hotel add ouvir

148 Help Is Coming add ouvir

149 Heavy Chevys add ouvir

150 Hands Up add ouvir

151 Grand Royal add ouvir

152 Goodbye My Dear add ouvir

153 Get Ya Shit Together add ouvir

154 Get Loose Ft. Nelly add ouvir

155 Get Loose add ouvir

156 Get It add ouvir

157 I Still Luv You add ouvir

158 I'm a King Ft Lil Scrappy And P add ouvir

159 Long Live Da Game add ouvir

160 Limelight add ouvir

161 Life of The Party add ouvir

162 Let's Get Away add ouvir

163 Let My Beat Pound add ouvir

164 Let Me Tell You Something add ouvir

165 Layin' Down Da Trap add ouvir

166 King of Da South add ouvir

167 King Back add ouvir

168 King And Queen [ft. Ciara] add ouvir

169 I'm Talkin' To You add ouvir

170 I'm Serious [remix] add ouvir

171 I'm Serious add ouvir

172 I'm Illy add ouvir

173 I'm a King Ft Lil Scrappy And P$c add ouvir

174 Freak Through add ouvir

175 Every Chance I Get add ouvir

176 Dope Boyz add ouvir

177 Be Easy add ouvir

178 Be Better Than Me add ouvir

179 Bankhead add ouvir

180 At The Bar add ouvir

181 Asap add ouvir

182 a Message To The Government add ouvir

183 a King add ouvir

184 a Better Day add ouvir

185 56 Barz add ouvir

186 24's add ouvir

187 Get Back Up (feat. Chris Brown) add ouvir

188 Poppin' Bottles (Ft. Drake) add ouvir

189 Oh Yeah (feat. Trey Songz) add ouvir

190 Ready Set Go (feat Killer Mike) add ouvir

191 Come Over (Ciara feat. T.I.) add ouvir

192 Bezzle add ouvir

193 Big Shit Poppin add ouvir

194 Dope Boi Fresh add ouvir

195 Don't You Wanna Be High add ouvir

196 Don't Matter What add ouvir

197 Doin' My Job add ouvir

198 Do Ya Thang add ouvir

199 Do It add ouvir

200 Da Dopeman add ouvir

201 Crime Mob add ouvir

202 Countdown add ouvir

203 Collect Call add ouvir

204 Chooz U add ouvir

205 Chillin With My Bitch add ouvir

206 Bring Em Out add ouvir

207 Breakup add ouvir

208 Bounce Like This add ouvir

209 Fuck It (So What) add ouvir

210 Motivation add ouvir

211 Big Shit Poppin' (do It) Remix add ouvir

212 Salute add ouvir

213 Lay Me Down (feat. Rico Love) add ouvir

214 You Know Who add ouvir

215 You Don't Know Me add ouvir

216 You Ain't Missin Nothing add ouvir

217 You Ain't Fly add ouvir

218 Why You Wanna add ouvir

219 Why U Mad At Me add ouvir

220 Whatever You Like add ouvir

221 What's Yo Name? add ouvir

222 What's Happening, What's Up add ouvir

223 What You Know? add ouvir

224 What Up, What's Haapnin add ouvir

225 What They Do add ouvir

226 What Happened add ouvir

227 How Life Changed (Ft. Mitchelle'L And Sc... add ouvir

228 Follow Your Dreams add ouvir

229 Right Now add ouvir

230 Ball (feat. Lil Wayne) add ouvir

231 Love This Life add ouvir

232 Fuck da City Up add ouvir

233 We Don't Get Down Like Y'all (feat. B.o.... add ouvir

234 Go Get It add ouvir

235 Hear Ye, Hear Ye (feat. Pharrell) add ouvir

236 Loud Mouth (feat. 2 Chainz) add ouvir

237 I Need Dollas add ouvir

238 The Greatest - (featuring Mannie Fresh) add ouvir

239 Live In The Sky (feat. Jamie Foxx) add ouvir

240 Popped Off (feat. Dr. Dre) add ouvir

241 I'm Straight (feat. B.G., Pimp C, Young ... add ouvir

242 All Night Long (feat Justin Timberlake) add ouvir

243 No Mercy (feat. The-Dream) add ouvir

244 We Do This add ouvir

245 Undertaker add ouvir

246 U Don't Know Me add ouvir

247 Round Here add ouvir

248 Ride Wit Me add ouvir

249 Ready For Whatever add ouvir

250 Prayin' For Help add ouvir

251 Porn Star [ft. Ricco Barrino] add ouvir

252 No, No, No Remix add ouvir

253 No Sweat add ouvir

254 No More Talk add ouvir

255 No Matter What add ouvir

256 Never Scared add ouvir

257 My Type add ouvir

258 My Swag add ouvir

259 My Life, Your Entertainment add ouvir

260 My Life add ouvir

261 My Air Forces add ouvir

262 Rubber Band Man add ouvir

263 Rubberband Man add ouvir

264 Trap Muzik add ouvir

265 Top Back-remix add ouvir

266 Top Back add ouvir

267 Told You So add ouvir

268 The Greatest add ouvir

269 The Breakup add ouvir

270 Tha King add ouvir

buscarNão achou?

 colabore enviandoA música não está no site?

Quem ouviu este artista

de mimicmb Você sabia?

T.I já atuou em dois Filmes: ATL em 2006 E American Gangster em 2007

ver outras curiosidadesenvie uma

Biografia

T.I. TI cujo verdadeiro nome Joseph Clifford Harris Jr., nasceu 25 de setembro de 1980 em Atlanta (Geórgia - E.U.A.). Ele cresceu em uma área difícil de Atlanta e tornar-se concessionário de um certo tempo para ganhar a vida. Mas música rap e recuperar o ...

ver biografia completa

Enquete

Ganhe pontos!

outras enquetes

Atualizações

lipertnlipertn se cadastrou no site

jujubraga2jujubraga2 se cadastrou no site

PoliiShowPoliiShow se cadastrou no site

LollipopLollipop enviou a legenda da música Boku wo Mitsumete de Seungri

pedronunespedronunes adicionou a letra da música Conta Comigo

HighwaymanHighwayman adicionou uma tradução para portugues da música More Than This

LollipopLollipop enviou a legenda da música Ai No Matador de NewS

AlquimimAlquimim se cadastrou no site

periclesmusicpericlesmusic adicionou a letra da música Pai Nosso

dedeekakadedeekaka se cadastrou no site

LollipopLollipop enviou a legenda da música Ai No Matador de NewS

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

phanie_snsdphanie_snsd enviou uma nova foto de Snsd

cadastre-se