Imagem de Fundo
página inicialt

T.I.

My Life, Your Entertainment

  add
  ouvir
Hey, hey
Hey what's happenin' e'erybody
I hope they get my good side
You know I gotta look good when I walk out the house
You know I know the camera's following
I know they taking pictures, right Drama
Ay man, you watch it I live it, you dig that
Y'all sit back relax get some popcorn man
I'm gonna make it a good show, you dig that
This goin' make a hell of a movie huh

My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
I walk they follow (ay)
I talk they holla (ay)
Just here for your amusement
My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
You waitin' for me to lose it
I guess I'm just here for your amusement

The price of fame I think I paid, want my change I done gave
E'erything in my possession for my seconds on the stage
For my name up in lights and multi-million record sales
I done gave up my life, can't get a moment to myself
When alone I ask myself, is it worth it? I ain't perfect
Neither is anybody else, but I think my kids deserve
To be with Daddy out in public without all the interruptions
When the lies and gossip's published I'm the topic of discussion
And I stay in trouble just to show these suckers I ain't lost it
And I'd do it all again that's the funny thing about it
I ain't playing, boy I'm 'bout it
Will I change, boy I doubt it
I done been a lot of things, I ain't never been a coward
See the paparazzi crowded all around me now
Same niggas who was dissin' want a pound like I'm C now
Showered with support from my adoring fans
They hear T.I.'s arrested they're like here we go again

My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
I walk they follow (ay)
I talk they holla (ay)
Just here for your amusement
My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
You waitin' for me to lose it
I guess I'm just here for your amusement

You've seen it all before, guys know how the story goes
It's like 2Pac never died, sit back, enjoy the show
You see the shit that scares you senseless, I done lived through it
Knew the risks and the consequences and I still do it
And then I'm so fresh, them niggas mildew it
Not just a actor by profession, pimp, I live movies
That's why they whisper when they see me, point and stare at me
'Cause they just wanna live through me vicariously
Fashion weekend, Paris week, party like a rockstar
Get blown by a top model 'til she catch lockjaw
Got the dough you get a year, stashed in my sock drawer
Showed you the troubles and the struggles of an outlaw
Top dog would not fall, I am not y'all
Couple pages out the calendar and I'm out y'all
Kid listen, pay attention, you don't wanna be me
It's safer to watch it on T.V.

My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
I walk they follow (ay)
I talk they holla (ay)
Just here for your amusement
My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
You waitin' for me to lose it
I guess I'm just here for your amusement

See I don't think it would even matter (to me)
Woking a nine to (five) would it be better
I mean be honest, would you care to gossip about me
Not likely
I guess that's just the way that it goes (the way that it goes)
('Cause I know) See I can be somewhere out keeping it cool
(And get told) Almost anything instead of the truth
Y'all know more than I do, it's breaking news to me too
Easy killer y'all know that ain't how I move (ooh)
He said and she said (what) I did what, with they (who)
No not me I said (not me) she gave me no head (ooh)
Won't get me again (hey) I pleaded the fifth (hey)
I know better than to ever talk during the film...
In' and flashing lights can blind your eyesight
To when you can't see what's wrong from right
Well shorty 'til you walk a mile in my shoes
And understand this is who I am
Usher I completely concur
Life can be such a blur, obviously we prefer
Our privacy but instead we endure
Yes sir, don't expect nothin' less of me
'Cause this goin' probably be this way until the death of me
But for the hustle and the lady on my arm now
Plus all my kids and my mom's I'm a calm down
And yo, we doin' just fine, and the time's just flyin'
Live one headline at a time

My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
I walk they follow (ay)
I talk they holla (ay)
Just here for your amusement
My life, your entertainment
You watch it while I live it (live it)
You waitin' for me to lose it
I guess I'm just here for your amusement

anonimo

Reportar Letra Repetida | Corrigir? Letra enviada por anonimo em 12/12/2008

Envie sua tradução!Traduzida para Português por ninguém

Envie sua tradução!Traduzida para o Espanhol por ninguém

 Reportar letra repetida Corrigir letra errada

140 caracteresO que você acha dessa música?

 

 

Músicas de T.I.

Ordenar por: mais acessadasordem alfabética

1 Hot Nigga add ouvir

2 New National Anthem add ouvir

3 Memories Back Then (feat. Kendrick Lamar... add ouvir

4 No Mediocre (feat. Iggy Azalea) add ouvir

5 Wit Me (feat. Lil Wayne) add ouvir

6 About The Money (feat. Young Thug) add ouvir

7 Whatever You Like add ouvir

8 Do Ya Thang add ouvir

9 I Need War add ouvir

10 Swagger Like Us add ouvir

11 Dead And Gone Feat. Justin Timberlake add ouvir

12 Ball (feat. Lil Wayne) add ouvir

13 Live In The Sky (feat. Jamie Foxx) add ouvir

14 Wonderful Life (feat. Akon) add ouvir

15 Porn Star [ft. Ricco Barrino] add ouvir

16 Guns And Roses add ouvir

17 Memories Back Then add ouvir

18 All Night add ouvir

19 Poppin Bottles add ouvir

20 Gimme More (ft. Britney Spears) add ouvir

21 Yeah Ya Know (takers) add ouvir

22 Bring Em Out add ouvir

23 What Up, What's Haapnin add ouvir

24 It's All G add ouvir

25 Show It To Me add ouvir

26 Here Ye, Hear Ye add ouvir

27 Raw add ouvir

28 Slide Show add ouvir

29 The Way You Want It add ouvir

30 Obama _ Whatever I Like add ouvir

31 Everything on Me add ouvir

32 Bother Me add ouvir

33 Leaving With Me add ouvir

34 Welcome To The World add ouvir

35 Soldier add ouvir

36 Cash Flow (feat. Eve) add ouvir

37 All She Wrote add ouvir

38 Dying In Your Arms add ouvir

39 Big Picture add ouvir

40 Mr. Kodak add ouvir

41 Amazing add ouvir

42 Pac's Life add ouvir

43 Touchdown add ouvir

44 Country Ass Nigga add ouvir

45 Pledge Allegiance To The Swag (feat. Ric... add ouvir

46 Castle Walls add ouvir

47 Just Like Me add ouvir

48 Ya Hear Me add ouvir

49 Like I do add ouvir

50 Here We Go Again add ouvir

51 Drug Related add ouvir

52 Watch What You Say To Me add ouvir

53 Warrior's Theme add ouvir

54 Let Em' Talk add ouvir

55 Front Back (feat. U.g.k.) add ouvir

56 Hero add ouvir

57 At It All Night add ouvir

58 You Know What It Is add ouvir

59 Wish You Would add ouvir

60 Come Ove add ouvir

61 2 Glock 9's add ouvir

62 Hell Of a Life add ouvir

63 You Know What It Is (feat. Wyclef Jean) add ouvir

64 I'm a King add ouvir

65 Live My Life Alone add ouvir

66 Crown Me add ouvir

67 Its All Real add ouvir

68 Gimme More Remix add ouvir

69 Your The Best add ouvir

70 Welcome Back To The Trap add ouvir

71 Kings On Set add ouvir

72 I'm Back add ouvir

73 do U Really Want Me add ouvir

74 Get That Money add ouvir

75 For Real add ouvir

76 Got Your Back add ouvir

77 do U Potna add ouvir

78 Down Like That add ouvir

79 Shit Popped Off add ouvir

80 Feeling You add ouvir

81 56 Bars add ouvir

82 About The Money Remix add ouvir

83 Ball add ouvir

84 Check This Dig That add ouvir

85 Hello add ouvir

86 Addresses add ouvir

87 G Season (feat. Meek Mill) add ouvir

88 Cruisin' add ouvir

89 Big Things Poppin (Clean Version) add ouvir

90 Wild Side add ouvir

91 Wonderful Life add ouvir

92 Poppin' Bottles (feat. Drake) add ouvir

93 Sorry (feat. Andre 3000) add ouvir

94 Freak Though Ft. Pharrell add ouvir

95 You Ain't Missing Nothing add ouvir

96 Beautiful Lies add ouvir

97 Fuck It add ouvir

98 The Introduction add ouvir

99 Can You Learn add ouvir

100 At Ya Own Risk (feat. Usher) add ouvir

101 King add ouvir

102 G S**t add ouvir

103 Jet Fuel add ouvir

104 About My Issue add ouvir

105 At Ya' Own Risk add ouvir

106 Let Your Heart Go add ouvir

107 Private Show add ouvir

108 Paperwork add ouvir

109 I Do The Most add ouvir

110 Mind On Money add ouvir

111 Don't Tell 'Em (Remix) add ouvir

112 Stay add ouvir

113 Sugar Cane add ouvir

114 T.I. Big Shit Poppin' (Do It) Remix add ouvir

115 I Can't Help It (feat. Rocko) add ouvir

116 Wildside (feat. ASAP Rocky) add ouvir

117 We Takin' Over (feat. Akon, Rick Ross, F... add ouvir

118 Big Things Poppin' [Do It] add ouvir

119 Pyro add ouvir

120 Friday Night add ouvir

121 Yeah Ya Know [TAKERS] add ouvir

122 My Love (Feat. Justin Timberlake) add ouvir

123 I'm Flexin' (feat. Big K.r.i.t.) add ouvir

124 Beautiful Lies (feat. Drake) add ouvir

125 Harry Potter add ouvir

126 Hello (feat. Governor) add ouvir

127 Strip (feat. Young Dro and Trey Songz) add ouvir

128 Im A King (feat. The Game) add ouvir

129 Hustlin (feat. Governor) add ouvir

130 Like That add ouvir

131 So Close add ouvir

132 Abyss add ouvir

133 Hot Wheels (feat. Travis Porter & Young ... add ouvir

134 Hello (feat. Cee Lo Green) add ouvir

135 Fightin Words add ouvir

136 Can You Learn (feat. R. Kelly) add ouvir

137 Get Back Up add ouvir

138 Porn Star add ouvir

139 Hallelujah add ouvir

140 Guns And Roses (feat. Pink) add ouvir

141 That's All She Wrote add ouvir

142 Who Want Some add ouvir

143 Trap Back Jumpin' add ouvir

144 Freak Though add ouvir

145 Wit Me add ouvir

146 Pretty Toes (Nelly ft. T.I. and Jazze Ph... add ouvir

147 Thats All She Wrote (feat. Eminem) add ouvir

148 The Hottest (feat. Mac Boney) add ouvir

149 Goodlife (feat. Common, Pharrell) add ouvir

150 99 Problemz (but Lil' Flip Ain't One) add ouvir

151 My Air Forces add ouvir

152 I'm a King Ft Lil Scrappy And P add ouvir

153 I Still Luv You add ouvir

154 I Still Love You add ouvir

155 I Know You Miss Me add ouvir

156 I Can't Quit add ouvir

157 I Can't Be Your Man add ouvir

158 Hurt add ouvir

159 Hotel add ouvir

160 Help Is Coming add ouvir

161 Heavy Chevys add ouvir

162 Hands Up add ouvir

163 Grand Royal add ouvir

164 Goodbye My Dear add ouvir

165 Get Ya Shit Together add ouvir

166 Get Loose Ft. Nelly add ouvir

167 I'm a King Ft Lil Scrappy And P$c add ouvir

168 I'm Illy add ouvir

169 I'm Serious add ouvir

170 My Air Force add ouvir

171 Motivation add ouvir

172 Look What I Got add ouvir

173 Long Live Da Game add ouvir

174 Limelight add ouvir

175 Life of The Party add ouvir

176 Let's Get Away add ouvir

177 Let My Beat Pound add ouvir

178 Let Me Tell You Something add ouvir

179 Layin' Down Da Trap add ouvir

180 King of Da South add ouvir

181 King Back add ouvir

182 King And Queen [ft. Ciara] add ouvir

183 I'm Talkin' To You add ouvir

184 I'm Serious [remix] add ouvir

185 Get Loose add ouvir

186 Get It add ouvir

187 Be Easy add ouvir

188 Be Better Than Me add ouvir

189 Bankhead add ouvir

190 At The Bar add ouvir

191 Asap add ouvir

192 a Message To The Government add ouvir

193 a King add ouvir

194 a Better Day add ouvir

195 56 Barz add ouvir

196 24's add ouvir

197 Get Back Up (feat. Chris Brown) add ouvir

198 Poppin' Bottles (Ft. Drake) add ouvir

199 Oh Yeah (feat. Trey Songz) add ouvir

200 Ready Set Go (feat Killer Mike) add ouvir

201 Come Over (Ciara feat. T.I.) add ouvir

202 Bezzle add ouvir

203 Big Shit Poppin add ouvir

204 Bounce Like This add ouvir

205 Freak Through add ouvir

206 Every Chance I Get add ouvir

207 Dope Boyz add ouvir

208 Dope Boi Fresh add ouvir

209 Don't You Wanna Be High add ouvir

210 Don't Matter What add ouvir

211 Doin' My Job add ouvir

212 Do It add ouvir

213 Da Dopeman add ouvir

214 Crime Mob add ouvir

215 Countdown add ouvir

216 Collect Call add ouvir

217 Chooz U add ouvir

218 Chillin With My Bitch add ouvir

219 Breakup add ouvir

220 Fuck It (So What) add ouvir

221 Kings On Set (feat. B.g.) add ouvir

222 Popped Off (feat. Dr. Dre) add ouvir

223 I'm Straight (feat. B.G., Pimp C, Young ... add ouvir

224 All Night Long (feat Justin Timberlake) add ouvir

225 No Mercy (feat. The-Dream) add ouvir

226 Follow Your Dreams add ouvir

227 How Life Changed (Ft. Mitchelle'L And Sc... add ouvir

228 Salute add ouvir

229 Lay Me Down (feat. Rico Love) add ouvir

230 You Know Who add ouvir

231 You Don't Know Me add ouvir

232 You Ain't Missin Nothing add ouvir

233 You Ain't Fly add ouvir

234 Why You Wanna add ouvir

235 Why U Mad At Me add ouvir

236 What's Yo Name? add ouvir

237 The Greatest - (featuring Mannie Fresh) add ouvir

238 I Need Dollas add ouvir

239 Loud Mouth (feat. 2 Chainz) add ouvir

240 Day Dreaming add ouvir

241 On Top Of The World add ouvir

242 Like I do (ft. The Dream) add ouvir

243 Propane add ouvir

244 Remember Me add ouvir

245 Dead And Gone add ouvir

246 Live Your Life (feat. Rihanna) add ouvir

247 Yeah add ouvir

248 Big Shit Poppin' (do It) Remix add ouvir

249 Right Now add ouvir

250 Love This Life add ouvir

251 Fuck da City Up add ouvir

252 We Don't Get Down Like Y'all (feat. B.o.... add ouvir

253 Go Get It add ouvir

254 Hear Ye, Hear Ye (feat. Pharrell) add ouvir

255 What's Happening, What's Up add ouvir

256 What You Know? add ouvir

257 Rubberbandman add ouvir

258 Rubberband Man add ouvir

259 Rubber Band Man add ouvir

260 Round Here add ouvir

261 Ride Wit Me add ouvir

262 Ready For Whatever add ouvir

263 Prayin' For Help add ouvir

264 No, No, No Remix add ouvir

265 No Sweat add ouvir

266 No More Talk add ouvir

267 No Matter What add ouvir

268 Never Scared add ouvir

269 My Type add ouvir

270 My Swag add ouvir

buscarNão achou?

 colabore enviandoA música não está no site?

Quem ouviu este artista

de mimicmb Você sabia?

T.I já atuou em dois Filmes: ATL em 2006 E American Gangster em 2007

ver outras curiosidadesenvie uma

Biografia

T.I. TI cujo verdadeiro nome Joseph Clifford Harris Jr., nasceu 25 de setembro de 1980 em Atlanta (Geórgia - E.U.A.). Ele cresceu em uma área difícil de Atlanta e tornar-se concessionário de um certo tempo para ganhar a vida. Mas música rap e recuperar o ...

ver biografia completa

Enquete

Ganhe pontos!

outras enquetes

Atualizações

bia_11bia_11 se cadastrou no site

APASCENTADORAPASCENTADOR se cadastrou no site

natieelnatieel se cadastrou no site

Mila28Mila28 se cadastrou no site

sentinellasentinella se cadastrou no site

rebelitorebelito se cadastrou no site

anaaaaaaaa9anaaaaaaaa9 se cadastrou no site

epicoepico tem uma nova foto na galeria.

epicoepico enviou um recado para o fã-clube de Slipknot

epicoepico entrou no fã-clube de Korn

epicoepico entrou no fã-clube de Papa Roach

epicoepico entrou no fã-clube de Slipknot

SIBERIASIBERIA tem uma nova foto na galeria.

SIBERIASIBERIA tem uma nova foto na galeria.

SIBERIASIBERIA tem uma nova foto na galeria.

SIBERIASIBERIA tem uma nova foto na galeria.

SIBERIASIBERIA tem uma nova foto na galeria.

SIBERIASIBERIA tem uma nova foto na galeria.

SIBERIASIBERIA tem uma nova foto na galeria.

SIBERIASIBERIA tem uma nova foto na galeria.

cadastre-se